czwartek, 9 lutego 2012

Sprawdzone, sposoby na zapomnienie o tym Dupku.

Jak zapomnieć o byłym/niedoszłym facecie.? [testowany, na mnie*]

1. Po pierwsze, pozbądź się wszystkich zdjęć, pamiątek po nim.
2. Staraj się na niego nie patrzeć / trudniej jest jak Ten ktoś, chodzi z nami do szkoły i co dopiero do klasy. Potrwa to z 3/4 miesiące. Ale mimo to Zaciśnij kciuki. Przecież jesteś Silna. :) Wierzę w ciebie.; *
Ale nie przenoś się, do innej szkoły, pokaż że jesteś Mocna na wszystko. (chyba że to już tak sytuacja, typu zrobił ci zdj nago i powysyłał wszystkim)
3. Nie słuchaj piosenek, które przypominają ci o nim. Jak usłyszysz piosenkę np. w radiu, która szybko go ci przypomni, natychmiast wyłącz.
4. Napisz na kartce, czemu zerwaliście lub czemu nie doszło do tego że nie byliście razem.
5. Poszukaj innego punktu zainteresowania, znajdź nowego, lepszego ! 
6. Pójdź na zakupy, zabaw się (przy okazji, napij się, ale nie rozpaczając tylko z przyjaciółmi dla zabawy xd)
7. Jeśli, do ciebie napisze(bo pewnie znasz jego nr, na pamięć, za ch*ja nie odpisuj !!)
8. Staraj się go unikać.
9. Skasuj od niego wszystkie wiadomości ! (TO MUSISZ ZROBIĆ !!!) , jego kontakt Też ! , wiadomości z gadu-gadu.
10. Nie wchodź na jego profile, na (nk, facebook, fotka.pl) Na ŻADNE . 
11. Zrób coś dla siebie, oczywiście na korzyść tobie. (zmień fryzurę, idź na masaż, na basen lub przejdź na dietę) Żeby wiedział co stracił Zjebany Dupek.! 
Zobaczysz, jeszcze będzie rozpaczać że odpuścił sobie Taką Laskę Jak Ty ! :)
14. Jeśli osiągniesz, te chociaż najważniejsze punkty ( 1,2,3,7,8,9,10 ) . 
Myślę że powoli zapomnisz o nim. Wiem że to trudne, ale Warto spróbować chociaż. 

(*Zobacz moją historię z ''niedoszłym'' typem) Patrz starsze posty. 

Mam nadzieję że Pomogłam.! < 3
`Nie podawajcie się, będą lepsi. ;-*


Dodaję piosenkę. ;d Nickelback. 


Dodaj komenta. ;-* Jeśli to co napisałam, miało sens. ; )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz